اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670
اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 Original price was: 5,320,000 تومان.Current price is: 3,840,000 تومان.
بازگشت به محصولات

اتو بخار فیلیپس مدل GC3929

مشخصات اتو بخار مدل GC۳۹۲۹ فیلیپس:

  • ساخت کشور : اندونزی
  • قدرت توان : 2600 وات
  • گنجایش مخزن آب : 300 میلی لیتر
  • بخاردهی مداوم : 45 گرم در دقیقه
  • بخاردهی انبوه : 200 گرم
  • سیستم ضد رسوب زدایی : Built-in Calc Clean Slider

3,550,000 تومان

دسته:
10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

مشخصات اتو بخار فیلیپس مدل GC3929

اتو بخار فیلیپس مدل GC3929 یک اتوی دستی با توان مصرفی 2600 وات است که از دسته اتوهای بخار به حساب می‌آید. این دستگاه قادر است بخار عالی ایجاد کند و به‌خوبی چروک‌های موجود بر روی لباس‌ها را از بین ببرد. بدنه اتو دارای طراحی زیبا و رنگ‌های جذاب است که به آن ظاهری شیک و مدرن می‌بخشد.

ویژگی‌های بدنه و طراحی

برای ساخت این اتو بخار از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده شده است، به همین دلیل بدنه آن بسیار مقاوم است و با گذشت زمان، همچنان زیبا و سالم باقی خواهد ماند. رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به کار رفته در طراحی این اتو، به زیبایی ظاهری آن افزوده است.

دسته اتو از طراحی ارگونومیک برخوردار است و استفاده از آن را آسان می‌کند. بر روی این دسته، کلیدهایی برای کنترل عملکرد اتو قرار دارد. دهانه مخزن آب که برای پر کردن آب استفاده می‌شود، در قسمت جلویی اتو قرار گرفته است.

کفی و عملکرد

کفی اتو بخار فیلیپس مدل GC3929 از نوع SteamGlide Plus است، که بهترین نوع کفی برای اتوها محسوب می‌شود. نوک تیز کفی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بخش‌های سخت‌دسترس لباس و پارچه را اتو کنید. همچنین، روی دسته اتو یک چراغ نشانگر وجود دارد که در صورت اتصال اتو به برق، روشن می‌شود و نشان‌دهنده آماده به کار بودن دستگاه است.

قابلیت‌های اضافی

از دیگر ویژگی‌های اتو بخار فیلیپس GC3929 می‌توان به بخاردهی لحظه‌ای، بخاردهی پیوسته و بخاردهی عمودی اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت اسپری آب و پر کردن آب در حین استفاده است. برای افزایش ایمنی، اتو بخار فیلیپس دارای سیستم خاموش شدن خودکار می‌باشد، که این ویژگی به حفظ ایمنی و کاهش خطرات احتمالی کمک می‌کند.

با تمامی این ویژگی‌ها، اتو بخار فیلیپس مدل GC3929 انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال کیفیت و کارایی بالا در اتوکشی هستند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو بخار فیلیپس مدل GC3929”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *