سرویس قابلمه گرانیتی 24 پارچ لایف اسمایل مدل LIFEP7 -24

  • برند تجاری: لایف اسمایل
  • کشور سازنده: امارات
  • وضعیت گارانتی: 12 ماه
  • تنوع رنگ : 2 رنگ
  • تعداد پارچه: 24 پارچه
18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

سرویس قابلمه گرانیتی لایف اسمایل 24 پارچه مدل LIFEP7S-24-A

سرویس قابلمه گرانیتی لایف اسمایل شامل 24 قطعه با کیفیت بالا است که با طراحی و ویژگی‌های منحصر به فرد، تجربه آشپزی را برای شما آسان و لذت‌بخش می‌کند.

سایز قابلمه‌ها

  • 20 سانتی‌متر (2.3 لیتر)
  • 24 سانتی‌متر (4.1 لیتر)
  • 28 سانتی‌متر (6.7 لیتر)
  • 32 سانتی‌متر (9.5 لیتر)

سایز تابه‌ها

  • 32 سانتی‌متر (6.6 لیتر) با تقویت‌کننده
  • ماهی‌تابه 20 سانتی‌متر (1.5 لیتر) با دستگیره جداشونده
  • 28 سانتی‌متر (2.5 لیتر) با دستگیره جداشونده

سطح داخلی نچسب

سطح داخلی قابلمه‌ها و تابه‌ها از پوشش نچسب گرانیتی ساخته شده است که علاوه بر سهولت در تمیز کردن، احتمال چسبیدن غذا به سطح را به حداقل می‌رساند. این پوشش با دوام بالا، شما را از نگرانی بابت لکه‌ها و باقی‌مانده‌های دائمی رها می‌کند و به شما امکان می‌دهد با حداقل روغن یا چربی غذا بپزید و به همین دلیل، غذایی سالم‌تر تهیه کنید.

پخت و پز با تهویه بخار

قابلمه‌ها و تابه‌های این سرویس با درب شیشه‌ای 5 میلی‌متری و طراحی تهویه بخار همراه هستند. این درب شیشه‌ای، کارایی و دقت بیشتری را در هنگام پخت فراهم می‌آورد.

دستگیره‌های ارگونومیک

دستگیره‌های این قابلمه‌ها با پوشش گرانیت و سیلیکونی مقاوم در برابر حرارت طراحی شده‌اند که همیشه خنک می‌مانند. طراحی جذاب این دستگیره‌ها با الگوی خال‌خال سفید و مشکی، زیبایی محصول را دوچندان کرده است.

تمیز کردن آسان

این سرویس قابلمه‌ها به راحتی در ماشین ظرفشویی شسته می‌شوند. سطح نچسب آن‌ها به راحتی حتی مواد سرسخت مانند قارچ و پیاز را بدون باقی‌ماندن هیچ گونه باقیمانده‌ای می‌لغزاند. کناره‌های ماهی‌تابه دارای انحناهایی هستند که هم زدن و تمیز کردن آن‌ها را آسان می‌کند.

بدنه آلومینیومی مستحکم

بدنه این قابلمه‌ها از آلومینیوم دایکاست ساخته شده که توزیع یکنواخت و سریع گرما را تضمین می‌کند. کف ضخیم 6 میلی‌متری این قابلمه‌ها گرما را به طور پایدار توزیع کرده و به صرفه‌جویی در زمان و انرژی کمک می‌کند.

سازگاری با انواع اجاق‌ها

این قابلمه‌ها برای استفاده روی اجاق‌های القایی، گازی، سرامیکی، الکتریکی، هالوژنی و اجاق‌های سوخت جامد مناسب هستند. آلومینیوم باعث می‌شود تا گرما به سرعت و به طور یکنواخت توزیع شود و از ایجاد نقاط داغ جلوگیری کند.

ایمنی و دوام

این سرویس با استفاده از مواد با کیفیت و پوشش گرانیتی سازگار با محیط زیست طراحی شده است، به طوری که در طول پخت و پز هیچ مواد شیمیایی مضری آزاد نمی‌شود. همچنین، این قابلمه‌ها ایمن برای استفاده در فر و مایکروویو هستند و به راحتی در ماشین ظرفشویی شسته می‌شوند.

امتیاز و دیدگاه کاربران

استفاده از این سرویس قابلمه به دلیل طراحی مناسب و عملکرد بالا، موجب رضایت کاربران شده و امتیازهای خوبی را دریافت کرده است. این محصول به دلیل کارایی و دوام خود، گزینه‌ای عالی برای هر آشپزخانه به حساب می‌آید.

4o mini

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرویس قابلمه گرانیتی 24 پارچ لایف اسمایل مدل LIFEP7 -24”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *