جارو پاناسونیک ژاپن مدل MC-CJ917
جارو پاناسونیک ژاپن مدل MC-CJ917 Original price was: 14,900,000 تومان.Current price is: 14,750,000 تومان.
بازگشت به محصولات

اتو ایستاده تفال مدل GC558

  • توان مصرفی : 2000 وات
  • سیستم قطع خودکار : دارد
  • سیستم ضد چکه : دارد
  • سیستم ضد رسوب : دارد
  • بخار دهی پیوسته : 40 گرم در دقیقه

Original price was: 11,100,000 تومان.Current price is: 10,100,000 تومان.

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

بخارگر فیلیپس مدل GC558

بخارگر فیلیپس مدل GC558 یکی از دستگاه‌های پیشرفته و کاربردی برای از بین بردن چین و چروک لباس‌ها و پارچه‌ها است. این بخارگر به ویژه برای اتو کشی لباس‌های مجلسی، پرده‌ها و مبلمان که به صورت عمودی اتو می‌شوند، گزینه‌ای عالی به شمار می‌آید.

ویژگی‌های فنی

این دستگاه با توان 2000 وات طراحی شده و در کمتر از یک دقیقه آماده به کار می‌شود. برای استفاده، کافی است لباس را روی میله مخصوص آویزان کنید و به راحتی انواع لباس‌های مجلسی و کت و شلوار را بخاردهی نمایید.

عملکرد موثر

بخارگر GC558 به شما این اطمینان را می‌دهد که هنگام از بین بردن چروک‌ها، لباس‌های ظریف برق نمی‌افتند و جای کفی اتو روی آنها باقی نمی‌ماند. این دستگاه همچنین دارای سیستم قطع خودکار و سیستم ضد چکه است که کارایی آن را افزایش می‌دهد.

طراحی کاربرپسند

این بخارگر با سری پهن و شلنگ بزرگ بخار، کار کردن با آن را بسیار آسان می‌کند. مخزن آب با ظرفیت 1.8 لیتر طراحی شده است و به راحتی از بدنه جدا می‌شود، که این ویژگی پر کردن آب را برای کاربر تسهیل می‌کند.

قابلیت‌های اضافی

بخارگر فیلیپس مدل GC558 دارای قابلیت تنظیم میزان بخار در 5 حالت مختلف و سیستم بخاردهی یکنواخت است. همچنین می‌توانید از آب لوله‌کشی شهری استفاده کنید و مخزن آب را در حین استفاده پر کنید. به علاوه، امکان اضافه کردن عطر یا بوی دلخواه به بخارگر وجود دارد.

تنظیمات و امکانات

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به هشدار آماده به کار شدن بخارگر و قابلیت تنظیم ارتفاع آویز لباس اشاره کرد. این بخارگر برای تمامی پارچه‌ها، حتی ابریشم، مناسب است و تجربه‌ای آسان و مؤثر از اتو کشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو ایستاده تفال مدل GC558”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *