اسپرسو دولنگی مدل:EC685
اسپرسو دولنگی مدل:EC685 Original price was: 7,500,000 تومان.Current price is: 7,100,000 تومان.
بازگشت به محصولات
اتو ایستاده تفال مدل GC558
اتو ایستاده تفال مدل GC558 Original price was: 11,100,000 تومان.Current price is: 10,100,000 تومان.

جارو پاناسونیک ژاپن مدل MC-CJ917

  • ساخت کشور: ژاپن
  • نوع جارو برقی: کیسه ای
  • توان مصرفی: 2300 وات
  • گنجایش مخزن جارو برقی: 6 لیتر
  • طول کابل برق: 5 متر
  • شعاع کارکرد: 8 متر
  • اصالت کالا :اصل
  •  نازل 3D برای از بین بردن سطوح نرم، باریک

Original price was: 14,900,000 تومان.Current price is: 14,750,000 تومان.

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917

محصولات ساخت ژاپن به عنوان نماد کیفیت و کارایی شناخته می‌شوند و جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917 از سری CJ910، نمونه‌ای بارز از این کیفیت است. این جاروبرقی به‌ویژه به خاطر صدای کم و عملکرد بهینه‌اش معروف است. در مقایسه با جاروبرقی‌های رقیب، به‌ویژه در بالاترین توان مکش، صدای این دستگاه به مراتب کمتر است. این موفقیت نتیجه سال‌ها تحقیق و توسعه مهندسان پاناسونیک در زمینه تولید جاروبرقی است.

قدرت و کارایی

جاروبرقی MC-CJ917 با یک موتور 2300 واتی مجهز شده است که به کاربر امکان تنظیم قدرت مکش را بر اساس نیاز خود می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که در مواقع ضروری، مصرف انرژی به حداقل برسد. همچنین، با توجه به قدرت بالای موتور، این جاروبرقی عملکردی بی‌نظیر و مکش قوی را ارائه می‌دهد.

عملکرد کم‌صدا

یکی از ویژگی‌های بارز جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917، صدای بسیار کم آن است. طراحی عایق‌گذاری شده در نزدیکی موتور، باعث می‌شود که صدای جاروبرقی به کمتر از 60 دسی‌بل برسد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در محیط‌های مختلف، از جمله خانه‌های مسکونی و ادارات، از آن استفاده کنید بدون اینکه مزاحم دیگران شوید.

فیلتر HEPA

این جاروبرقی همچنین از فیلتر HEPA برای تصفیه هوای خروجی بهره می‌برد. فیلتر HEPA می‌تواند تا 99.97 درصد از ذرات معلق در هوا را حذف کند که این ویژگی به‌ویژه برای افرادی که به حساسیت‌های تنفسی مبتلا هستند یا دارای حیوانات خانگی هستند، بسیار مفید است.

ویژگی‌های کاربرپسند

جاروبرقی MC-CJ917 با طراحی ارگونومیک و دسته نرم، کاربری آسانی را برای کاربر فراهم می‌کند. تلسکوپ قابل تنظیم، دکمه‌های دسترسی آسان و سایر ویژگی‌های کاربردی، تجربه‌ای راحت و مؤثر را هنگام جاروکشی ارائه می‌دهند.

نتیجه‌گیری

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917 با ترکیب قدرت و کارایی بالا، صدای کم و طراحی کاربرپسند، انتخابی ایده‌آل برای هر خانه و محیط کار است. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا با سهولت و آرامش بیشتری به نظافت بپردازید و تجربه‌ای بی‌نظیر از جاروکشی را فراهم می‌کند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جارو پاناسونیک ژاپن مدل MC-CJ917”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *