بازگشت به محصولات
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 Original price was: 13,550,000 تومان.Current price is: 12,550,000 تومان.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

  • توان مصرفی: 2200 وات
  • نوع جارو برقی: کیسه دار
  • ظرفیت کیسه: 4 لیتر
  • نوع فیلتر: 13 HEPA
  • شعاع عملکرد: 10 متر
  • میزان صدا: 78 دسی بل
  • دارای: نازل TriActive
  • کشور سازنده:  لهستان
  • 10 روز ضمانت اصالت کالا
  • گارانتی: ۲۴ ماهه شکوفا سرویس
  • شناسه کالا: 2800001791949

10,350,000 تومان

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 با طراحی ساده و کاربری فوق‌العاده، یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار است و تاکنون توانسته رضایت کامل خریداران را جلب کند. اگر شما هم به دنبال یک جاروبرقی کارآمد و با کیفیت هستید، به سادگی می‌توانید به جمع خریداران این محصول بپیوندید.

مزایای خرید جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

جاروبرقی FC9174 به عنوان یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌ها شناخته می‌شود. این محصول در رنگ زرشکی و با ظاهری جذاب و ساده طراحی شده که می‌تواند نظر هر سلیقه‌ای را جلب کند. با توجه به توان بالای موتور آن، این جاروبرقی به راحتی قادر است تمام گرد و غبار و آشغال‌های موجود روی فرش، موکت، پارکت، سرامیک و مبل‌ها را به آسانی تمیز کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل، پارویی مخصوص جمع‌آوری موی حیوانات است. این قابلیت برای کسانی که حیوان خانگی دارند و از مو و پرزهای آن‌ها رنج می‌برند، بسیار کاربردی خواهد بود.

در واقع، این سری از جاروبرقی فیلیپس دارای دو نوع پارویی است که علاوه بر تمیز کردن خرده‌ریزها و گرد و غبار، توانایی جمع‌آوری موی سگ و گربه را نیز دارد و به راحتی می‌تواند خانه شما را تمیز کند.

طراحی و امکانات جاروبرقی

در طراحی جاروبرقی فیلیپس FC9174، کلید کنترل و تنظیم قدرت روی دسته دستگاه قرار دارد که کار با آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. این جاروبرقی به شما کمک می‌کند تا مدت زمان جارو کشیدن و تمیز کردن خانه را به طور قابل توجهی کاهش دهید، که این ویژگی یکی از معیارهای مهم در انتخاب و خرید هر محصولی است.

با اطمینان می‌توان گفت که این جاروبرقی به حدی کارایی بالایی دارد که با استفاده از آن متوجه خواهید شد که بهترین انتخاب را داشته‌اید.

خرید از وب‌سایت ما نه تنها این امکان را به شما می‌دهد که جاروبرقی فیلیپس اصل را با تمامی این ویژگی‌ها تهیه کنید، بلکه از ضمانت ۲۴ ماهه ایران فیلیپس نیز برخوردار خواهید شد. ما تنها نمایندگی رسمی فیلیپس در ایران هستیم و تضمین اصالت و گارانتی محصول را به شما هدیه می‌دهیم.

ویژگی‌های بارز جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و محصولات جدید با قابلیت‌های بیشتر به بازار معرفی می‌شوند. جاروبرقی‌های فیلیپس نیز با ویژگی‌های خاص خود می‌توانند کار نظافت را راحت‌تر و سریع‌تر کنند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این جاروبرقی اشاره می‌کنیم:

۱. طراحی و ساختار

بدنه جاروبرقی فیلیپس از پلاستیک باکیفیت ساخته شده که در برابر ضربه و فشار مقاوم است. وزن سبک آن (حدود ۶.۳ کیلوگرم) و ابعاد کوچک، حمل و نقل آن را آسان کرده است.

این جاروبرقی دارای دو چرخ بزرگ پلاستیکی در انتها و یک چرخ کوچک گردان در جلو است که جابجایی و کشیدن آن را بسیار آسان می‌کند.

۲. صدای کم

یکی از مشکلات رایج جاروبرقی‌ها، صدای بالای آن‌هاست. اما جاروبرقی فیلیپس با تولید صدایی کمتر از ۸۰ دسیبل، تجربه جاروکشی را برای شما و اطرافیان راحت‌تر می‌کند.

۳. قدرت موتور

قدرت موتور جاروبرقی فیلیپس ۲۰۰۰ وات است که رابطه مستقیم با میزان کشش آن دارد. شما می‌توانید قدرت کشش را بر حسب نیاز خود تنظیم کنید.

۴. طول سیم

طول بلند سیم این جاروبرقی کار جاروکشی را آسان‌تر کرده و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به تغییر مداوم پریز، محیط‌های بزرگ‌تری را تمیز کنید.

۵. لوله جاروبرقی

لوله جاروبرقی فیلیپس از جنس باکیفیت و منعطف است که به راحتی خم می‌شود و در استفاده‌های طولانی‌مدت دچار ترک یا شکستگی نخواهد شد.

۶. دسته جاروبرقی

دسته این جاروبرقی از جنس فلز ساخته شده و قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع دارد، که این امکان را به شما می‌دهد تا آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید.

۷. کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی از نوع یکبار مصرف و با ظرفیت ۴ لیتر است، که گنجایش قابل توجهی دارد و به سرعت پر نمی‌شود. تعویض آن نیز ساده و راحت است.

۸. فیلتر خروجی

جاروبرقی فیلیپس مجهز به فیلتر بهداشتی Hepa 13 است که مانع پخش گرد و غبار به محیط می‌شود و برای سلامتی شما بسیار مفید است.

با خرید جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174، شما به بهترین و کاربردی‌ترین انتخاب دست خواهید یافت.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *